20.1.08

Ο έξυπνος λαός

Κατα τ' άλλα θεωρούμε τους Ευρωπαίους μαλάκες.

"....οι Ελληνες καταναλωτές σε ποσοστό 62% πιστεύουν ότι δεν μπορούν καθόλου ή όχι και τόσο, να επηρεάσουν τις τιμές. Eίναι χαρακτηριστικό όπως μας αναφέρουν στελέχη των σούπερ μάρκετ, πως τούτη την περίοδο που οι ανατιμήσεις έχουν λάβει μορφή καταιγίδας, «η καταναλωτική συμπεριφορά δεν δείχνει μέχρι στιγμής να παρουσιάζει αλλαγές, δεν φαίνεται να αναζητούν εναλλακτικές λύσεις, αλλά απλώς αυξάνεται ο βαθμός της γκρίνιας για τις τιμές».

H συμπεριφορά αυτή έχει την εξήγησή της σε δυο λόγους. O καταναλωτής δεν έχει συνειδητοποιήσει τη δύναμη που έχει στα χέρια του λόγω ελλιπούς ενημέρωσης και εκπαίδευσης ενώ περισσότερο από κάθε άλλο Ευρωπαίο ίσως, είναι «δέσμιος» της εικόνας που δημιουργούν εντέχνως οι εταιρείες για τα προϊόντα τους, γεγονός που εξηγεί εν μέρει και τη χαμηλή διείσδυση που έχουν τα κατά πολύ φθηνότερα ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα, έστω και αν αριθμούν σχεδόν μια εικοσαετία στην αγορά..."

Από την Καθημερινή

Έτσι γίνονται τα πράγματα όταν ένας λαός παρακολουθεί 4 ώρες την ημέρα τηλεόραση....

2 σχόλια:

Maria Mikro Analogo είπε...

Δεν φταίνε μόνο οι 4 ώρες τηλεθέασης την ημέρα και φυσικά όχι μόνο ο καταιγισμός διαφημίσεων, αλλά μια γενικότερη νοοτροπία που έχουμε όλοι μας λίγο πολύ. Μια φωνούλα μέσα και έξω μας που λέει "σιγά μωρέ, και τι μπορώ να κάνω;"
Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα για άυριο :)

Γκρινιάρης είπε...

Όλοι οι καταναλωτές έχουμε δύναμη, αλλά υπερισχύει το "έλα μωρέ", "δε βαριέσαι" κλπ. Βλέπεις η γκρίνια δε θέλει κόπο, ενώ το να πας στο πιο κάτω supermarket που έχει φτηνότερα το ίδιο προϊόν θέλει!

Κούνια που μας κούναγε!