1.6.06

Καλό μήνα σε όλους!

10 σχόλια:

glenn είπε...

Xa xa χα καλό!

glenn είπε...

Κάποτε είχες πει πως θα έκανες αξιολόγηση των ελληνικών μπλογκς. Θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον με δεδομένη την καυστικότητα της γραφής σου. Πότε;

Ανώνυμος είπε...

Τι ωραια γατιά.Οι μαυρες γατες ειναι οι αγαπημένες μου.

Unknown είπε...

Αυτό προϋποθέτει το να έχω διαβάσει έναν μεγάλο αριθμό blogs, τουλάχιστον 500. Το οποίο με τη σειρά του προϋποθέτει διάθεση αρκετού χρόνου, που για αυτό το διάστημα προτιμώ να διαθέτω σε περισσότερο εποικοδομητικά αναγνώσματα.
Έως τώρα δεν έχω επισκεφθεί πάνω από 50 blogs ενώ παρακολουθώ λιγότερα από 20. Επομένως δεν μπορώ να κάνω τον...κριτή. Δεν αξίζει και από την άποψη του κοινού που έχω, πολλή δουλειά για να την διαβάσουν 10 άτομα (πολλοί είστε, δεδομένης της ισχνής συμμετοχής μου σε άλλα blogs).
Σύντομα όμως θα προσθέσω κάποια links και θα τα σχολιάσω -θετικά όπως καταλαβαίνεις.

Unknown είπε...

regina, τα έστειλα και σε κάτι φίλους με την ίδια ευχή. Δεν νομίζω να αντιδράσουν θετικά. :)

Ανώνυμος είπε...

Γιατί;Λογω του μαυρου χρώματος;Μα υπάρχουν τόσο στενόμυαλοι άνθρωποι; :)
Να τους τονισεις οτι κάνει ωραία αντίθεση με το αστραφτερο βλέμμα τους.

scalidi είπε...

Ευτυχώς είδα σήμερα τη φωτό, έτσι εξηγείται γιατί ο μήνας μπήκε πολύ καλά για μένα και αναμένεται να βγει ακόμα καλύτερα με διακοπές ολιγοήμερες να παρεμβάλλονται. Ευτυχώς που δεν είμαι φίλη σας και δεν μου το στείλατε αυτό να φρικάρω. Πλάκα κάνω!
η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν καθόλου προληπτική, μέχρι που άρχισαν τον περασμένο χρόνο να μου συμβαίνουν κάτι ατελείωτες καταστροφές, όταν μία συγκεκριμένη φίλη με έπαιρνε τηλ. πρώτη κάθε πρώτη του μήνα. αναγκάστηκα τότε να παρατηρήσω την γκαντεμιά που μ' έδερνε. εξαιτίας της άρχισα να πιστεύω στη δική της και μόνο κακοτυχία που μου στελνε. μιλάμε τραγικά πράγματα. ευτυχώς αποδείχθηκε ότι δεν ήταν και τόσο φίλη και ξεμπέρδεψα μαζί της για πάντα. οπότε δεν με πειράζουν οι μαύρες γατούλες σας, αν και προτιμώ να σκυλάκια

scalidi είπε...

Οποία σύμπτωσις! Μόλις τέλειωσα το σχόλιό μου άρχισε να παίζει το ραδιόφωνο τον Τούρκο το γάτο των Πυξ Λαξ!

triantara είπε...

καλά, εγώ μια ζωή καθυστερημένη, καλό μήνα και μπράβο για τα γατίνια ;)

ellinida είπε...

Απίστευτα όμορφα ! Θα θελα ένα ! Εχω ήδη μία και ετοιμάζεται ν'αποδημήσει ... σνίφ